Kuinkas nyt tällainen blogi kuuluisi aloittaa?
Tietty hienoin sanankääntein, pitäen lukijan mielenkiintoa yllä.. Ehkä ei onnistu meikäläiseltä :)
Jospa siis aloitan siitä kuka olen ja mitä on luvassa...

Jep, nimeni on siis Heidi, tuttujen ja tuntemattomien kesken Hämy.
Aamun kajon näin 17. kesäkuuta vuonna -84, Tampereella ja täällä olen siitä asti elänyt ja kasvanut.
Tällä hetkellä olen työtön lusmuilija, vailla päämäärää elämässä. Silmät ja korvat auki edetään, mieli avoinna kaikelle.. paitsi siivoukselle :D
Asuntoa kanssani jakaa rakkaimmat harrastukseni:
*Sekarotuinen narttu Tosca, joka on dobberin ja rotikan sekoitus. Neiti saapui elämääni 1,5 vuotiaana kodinvaihtajana ja on siitä asti koetellut hermojani. Nyt lähestyessään hienoa 4:n vuoden ikään, alkaa yhteinen sävel löytä yhä helpommin. Toscan kanssa TOKOillaan ja jäljestetään verta.
*Kaksi akaattikotiloa, Matti ja Mervi jotka saapuivat meille täyttämään jyrsijöiden tyhjäksi jättämää terraariota ja veivät sitten mukanaan limaiseen maailmaansa.
*Iso kasa kirjoja.. Luen paljon ja kaikkea. Unelmana olisi omistaa joskus iiiiso kirjastohuone.
*Postikortit.. Kyllä, luit oikein, postikortit.. Keräilen siis postikortteja :)
*Lohikäärmeet.. Heh, oikeita ei ole vielä nurkkiin löytynyt, mutta kaikenlaisissa muissa muodoissa voi niihin asunnossa törmätä.
Vapaa-ajan ongelmista pitää huolen Rekku Rescue ry niminen yhdistys, jonka tiedottajana toimin. Rekkujen kautta minulla on ollut 16 erinäöistä ja kokoista sijaiskotilaista hoidossa.

Mitä sitten on luvassa?
Takaan että jatkossa pohdin näillä sivuilla elämääni. Mikä olen? Kuka olen? Miksi ja missä olen?
Jaan varmasti kanssasi koiran omistajan iloja ja suruja..

Kiitos että luit ja tervetuloa uudelleen :)